پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
پای کشته‌سازی به بوشهر هم باز شد
بوشهر- صفحات رسانه‌های معاند در فضای مجازی علت فوت دختر دانشجوی بوشهری را که بر اثر تصادف جان باخته است، ضربات باتوم جا زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۵ مهر مرضیه دشمن زیاری دختر دانشجوی بوشهری اهل شهرستان دیلم که در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه شیراز تحصیل می‌کرد، به همراه یکی از دوستان خود در حال عبور از یکی از خیابان‌های شیراز بود که یک دستگاه خودروی سواری به آنان برخورد می‌کند و در همان لحظه مرضیه جان می‌سپارد.

دوست او نیز با مصدومیت شدید به بیمارستان انتقال می‌یابد، اما بعد از مدتی او هم جانش را از دست می‌دهد. خانواده مرضیه پیکر او را به دیلم منتقل می‌کنند و آنجا به خاک می‌سپارند.

اکنون در حالی که چند هفته از این واقعه گذشته است، صفحات معاندان در فضای مجازی از فوت این دختر دیلمی سوءاستفاده کرده و با شایعه سازی فوت او را بر اثر ضربات باتوم مأموران در اغتشاشات عنوان کرده‌اند.

عبدالرحیم دشمن زیاری پدر شادروان مرضیه دشمن زیاری در جمع خبرنگاران گفت: دخترمان دانشجوی دانشگاه شیراز بود و حدود ۲۰ روز پیش بر اثر تصادف فوت کرد و همه مستندات آن وجود دارد و راننده‌ای که باعث این سانحه شده در حال گذراندن مراحل قانونی است.

وی افزود: افراد فریب خورده و مغرض در فضای مجازی شایعه‌سازی می‌کنند که مرگ دخترم بر اثر تصادف نبوده که من این شایعه را به شدت تکذیب می‌کنم و از مقام‌های قضائی درخواست رسیدگی و اشد مجازات برای این گونه افراد دارم. دشمن زیاری گفت: کسانی که این کارها را می‌کنند سنگی در برابر کوه عظیم نظام انقلاب اسلامی هستند و راه به جایی نخواهند برد.

کد خبر 52232
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار