جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مشکلات اردوگاه دانش آموزی گناوه رفع شود
بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، مشکلات اردوگاه دانش آموزی گناوه رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: این جلسه با دستور کار پیگیری مصوبه‌های جلسات قبل، اردوهای دانش آموزی و راهیان نور، برنامه‌های پرورشی متناسب با سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب برگزار شده است.

وی افزود: از برنامه ریزی های جلسه قبل برگزاری برنامه یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی بود که با حضور باشکوه همه اقشار مردم به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و کارکان این مجموعه برگزار شد که حضور و همکاری‌ها در این برنامه قابل تقدیر است.

وی گفت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در زمینه مسائل فرهنگی و پرورشی برنامه‌های متنوع و متعددی در طول سال تحصیلی پیش بینی کرده که برخی از آنها در حال انجام است و در این زمینه همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش لازم است..

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: در برگزاری اردوی راهیان نور گناوه اولین شهرستان در استان در برگزاری این اردوها بود و این اردوها در این شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه اردوگاه دانش آموزی شهدای بندر گناوه برای استراحت کاروان‌های راهیان نوردانش آموزی استان‌های دیگر در نظر گرفته شده است گفت: این اردوگاه در مسیر عبور کاروان راهیان نور چند استان کشور قرار دارد و کاروان‌ها برای استراحت دانش آموزان از آن استفاده می‌کنند که برای رفع مشکلات آن نیاز به همکاری سایر ادارات است.

وی بیان کرد: از مهمترین مشکلات این اردوگاه قطع آب آشامیدنی است که به دلایل وجود خانه باغ‌های اطراف بوده است و امیدواریم اداره آب و فاضلاب در جهت رفع این مشکل همکاری جدی با این مدیریت برای رفع آن داشته باشد.

کد خبر 52333
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار