شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها نیازمند نگاه جدید است
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی بر مبنای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: حوزه فرهنگی جامعه به‌ویژه دانشگاه‌ها نیازمند نگاه جدیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح سه شنبه در نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: تربیت و ارتقا سطح توانمندی‌های فرهنگی دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی باید به‌صورت ویژه‌تر از گذشته در دستور کار تمامی دانشگاه‌ها قرار بگیرد و در این راستا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد باید به‌صورت ساختارمندانه تر کار شود.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که رونق حوزه آموزشی با تقویت حوزه فرهنگی ایجاد می‌شود و تقویت این حوزه بر تمامی مسائل و فعالیت دانشگاه اثرگذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر ضرورت سیاست‌گذاری کلان برای تقویت حوزه فرهنگ در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها باید مطابق با هویت اخلاقی، انقلابی و ملی صورت بگیرد.

ملکی زاده بر تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: تولید علم و انجام تحقیقات جز مأموریت‌های دانشگاه بوده اما اصلی‌ترین رسالت و مأموریت دانشگاه تربیت نیروی انسانی برای آرمان‌های جامعه بر مبنای اعتقادات و حرکت در مسیر اهداف نظام اسلامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی بر مبنای اصول و ارزش‌های اسلامی ضروری است و باید با کار فرهنگی ساختارمند در دانشگاه‌ها این مهم تحقق یابد.

کد خبر 52412
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار