جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
پیام تبریک مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره خارگ به مناسبت هفته بسیج

خارگ : عباس غريبی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره  خارگ طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه آحاد ولایت مدار خارگ بویژه بسیجیان این جزیره تبریک گفت

به گزارش خارگ آنلاین: متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باید ستود بینش رهبر کبیر انقلاب را در پایه گذاری شجره طیبه بسیج و تحسین نمود درایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در ادامه دادن مسیر این مجموعه مردم نهاد را که فرموند بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنافداه - مهدی موعود عزیز - یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.
به یقین می‌توان گفت هیچ نهاد و سازمانی نمی‌توان یافت که‌همچون بسیج برخواسته  از بطن مردم باشد و خاستگاهی تماما مردمی و اجتماعی داشته باشد‌.
حضور  و انسجام  بسیج مستضعفین  در تمام صحنه های انقلاب و عرصه های ملی و بین المللی، شأن والای این نهاد مردمی را به وضوح به تصویر کشیده است.

مصاف دفاع مقدس، رزمگاه نبرد اقتصادی و فرهنگی، در بحران های طبیعی، در عرصه رسانه و در تمامی عرصه ها در تمامی برهه های زمانی ، تلاش، همت و مجاهدت بسیجیان در دفاع از آرمان های انقلاب و در مسیر سرافرازی ایران و ایرانی ستودنی بوده است.

اکنون در موقعیتی که دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی سعی در بر هم زدن امنیت و آسایش کشور دارند بسیجیان به عنوان حافظان ولایت و امنیت در خط مقدم مقابله با مفسدان خارجی و فریب خوردگان داخلی ایستاده اند و گوش به فرمان امام و رهبر خویش با خویشتنداری و اقتدار اجازه ی خودنمایی به گروه ها، گروهک ها و ایادی آنان نمی دهند.

اینجانب  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی  به خصوص شهدای والامقام بسیجی و حافظان امنیت کشور  با تبریک هفته مبارک بسیج به تمامی بسیجیان، خانواده معزز شهدا  و با تأکید بر این اصل که امروز بزرگترین معروف حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی است  فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند مهین اسلامی تبریک گفته و عزت همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر (عج) و منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) از خداوند قادر متعال مسالت دارم.

 

عباس غریبی مدیر کانون بسیج مهندسین جزیره خارگ

کد خبر 52612

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار