شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
همه نهادها برای فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت در گناوه تلاش کنند
گناوه- فرماندار گناوه با تاکید ضرورت فرهنگ سازی در زمینه جوانی و افزایش جمعیت گفت: باید تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی و باور سازی در زمینه افزایش جمعیت شهرستان به کار بریم.

به گزارش خبر نگار مهر، محمدتقی صفری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت در فرمانداری شهرستان گناوه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران در عرصه‌های مختلف به خصوص در ایام شیوع کرونا برای کمک به بیماران ایستادند و فداکاری‌های بسیار کردند که قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه بیان کرد: حضرت زینب (س) الگویی برای زنان و مردان است و همه باید از اخلاق و منش آن حضرت در زندگی درس بگیریم.

فرماندار گناوه با اشاره به موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: دشمنان از هر راه و سناریویی برای ضربه کشور ما استفاده می‌کند و باید در برابر آن هوشیارانه عمل کرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه جوانی جمعیت و فرزند آوری افزود: باید تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی و باور سازی در زمینه افزایش جمعیت به کار بریم و این فرهنگ سازی مبتنی بر احکام دینی و اعتقادی متمرکز باشد.

همه نهادها برای فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت در گناوه تلاش کنند

وی گفت: همه دستگاه‌های مرتبط به خصوص دانشگاه هاو شبکه بهداشت و درمان در جامعه فرهنگ سازی غنی با اولویت و پشتوانه اعتقادی و دینی در زمینه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده انجام دهند.

وی بیان کرد: قدرت هر کشوری منابع نیروی انسانی آن است لذا باید نسبت به افزایش جمعیت این شهرستان برنامه ریزی لازم را اتخاذ کنیم.

کمیسیون‌های افزایش جمعیت در گناوه تشکیل برگزار شود

وی تصریح کرد: برگزاری کمیسیون‌های مرتبط با موضوع جمعیت و فرزند آوری در سطح شهرستان با دعوت از نخبگان و صاحب نظران، فعالان اجتماعی و رسانه‌ها در دستور کار قرار گیرد و از راهکارهای داده شده استفاده لازم برده شود.

فرماندار گناوه با تاکید بر تولید محتوا در فضای مجازی در زمینه جوانی جمعیت گفت: از موارد مهم در زمینه جوانی جمعیت تولید محتوای کاربردی در فضای مجازی و تشکیل اتاق فکر مبتنی بر عمق بخشی دینی و اثباتی است که این مهم باید انجام شود.

همه نهادها برای فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت در گناوه تلاش کنند

وی افزود: ادارات، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان گناوه مطالب ارزنده با موضوع افزایش جمعیت و فرزند آوری تهیه و در تابلوی اعلانات نصب شود.

در این نشست که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از یکی از بانوان کارمند شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در زمینه فرزند آوری با چهار فرزند، تجلیل شد.

کد خبر 52824
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار