شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خارگ آنلاین : حجت الاسلام و المسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ طی پیامی، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان تبریک گفتند.

 متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

شانزدهم آذرماه سالروز خلق حماسه‌های تاریخی است که هرساله شاهد بزرگداشت آن توسط دانشجویان عزیز هستیم، روزی که استکبارستیزی، از خود گذشتگی و حفظ روحیه انقلابی در سالروز ۱۶ آذر تجسمی عینیت یافته است.

 

شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاش‌های مجدانه همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی و تسخیر خاکریزهای علم‌آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می‌دارند.

 

بدیهی است دانشگاههای ما مبدأ شئون های اجتماعی و فرهنگی است و رشد و توسعه همه جانبه و پایداری کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه و دانشجویان عزیز است.

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حماسه ۱۶ آذر و نیز دیگر دانشجویان شهید، مقام شامخ دانشجویان – این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است را ارج نهاده و امید دارم که جامعه دانشگاهی کشور بویژه دانشجویان عزیز جزیره خارگ، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.
 

شیخ موسی کمالی

امام جمعه جزیره خارگ

کد خبر 52906

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار