پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
افزایش سواد آبی در استان بوشهر ضروری است
بوشهر- مدیرکل آموزش‌و پرورش استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی حفظ هر لیتر آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای این کار به افزایش سواد آبی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه طرح داناب سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: طرح داناب با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان انجام می‌شود و اگر موفق شویم به فرزندان خود، این آگاهی را انتقال دهیم، آنها خود به نحو صحیح آن را اشاعه خواهند داد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: چنان که در این بیانیه، تاکید بر اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بوده است، در طرح داناب نیز این رویه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: باید مفاهیم را به ساده‌ترین بیان و در دسترس ترین روش‌ها به دانش آموزان انتقال دهیم تا سطح آگاهی عمومی افزایش یابد.

موحدی تصریح کرد: در حالی که کم آبی و خشکسالی بخشی از اقلیم استان بوشهر است، حفظ هر لیتر آب دارای اهمیت زیادی است و باید روش‌های صحیح مصرف در بخش شرب و کشاورزی و صنعت به کار گرفته شود.

وی اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف نه تنها در خصوص آب، بلکه در همه ی حامل‌های انرژی از جمله برق، گاز و سوخت نیز باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و ارکان اجرایی طرح داناب و گسترش سواد آبی گفت: آموزش پرورش نهادی برای همگان است و آمادگی فعالیت فراتر از الگوهای کشوری در استان بوشهر را داریم.

کد خبر 52999
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار