جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهر بوشهر تا پایان سال جاری تکمیل شود
بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر برای اتمام پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی بوشهر تا اواخر اسفندماه سال‌جاری مهلت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز یکشنبه شب در نشست مشترک با سازمان برنامه و بودجه شورای شهر، شهرداری بوشهر و کارفرما و پیمانکار پروژه تقاطع ورودی شهر بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هدف از تشکیل این نشست را پیگیری یکی از موارد حفظ حقوق عامه در استان اعلام کرد و گفت: از مهمترین وظایف دستگاه قضائی استان بوشهر احیا و حفظ حقوق عامه در استان است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: اهمیت این موضوع با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در تیرماه ۱۴۰۱ در جمع مسئولان قضائی کشور که به حفظ حقوق عامه اشاره فرمودند که «قوه قضائیه باید در حفظ حقوق عامه کوشا باشد و این مسائل را به طور جد پیگیری کند» است.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه هر مورد و مسئله موجود در استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دادستان‌های شهرستان‌ها ورود می‌کنند و با پیگیری هر فعل یا ترک فعل که در قانون پیش بینی شده است به طور جدی این مسائل را دنبال می‌کنند.

مهر انگیز بیان کرد: در این جلسه موضوع «علل تأخیر اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی» در دستور کار قرار گرفت و ضمن استماع مسائل و مشکلات در اجرای این پروژه و بررسی آنها مصوب شد تا دیگر تأخیر و تعللی در اجرای این پروژه صورت نگیرد و در صورت کوتاهی، دادستانی بوشهر ورود و برخورد لازم را خواهد داشت.

در این نشست مقرر شد مجموعه شهرداری، کارفرما و پیمانکار تا اسفندماه سال‌جاری این پروژه را به اتمام و بهره برداری لازم رسانند.

کد خبر 53213
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار