سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران‌ها در بوشهر اجرا شد
بوشهر- رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از اجرای طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران‌ها در شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: در این طرح ۲ رستوران به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حبیبی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پایش وضعیت بهداشتی رستوران‌های شهرستان بوشهر پرونده ۴ رستوران متخلف جهت اعمال قانون به مراجع قضائی ارجاع شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در اجرای طرح پایش وضعیت بهداشتی رستوران‌ها، ۱۰ نفر از بازرسین بهداشت محیط و با همراهی قضات دادگستری و مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و در قالب ۵ تیم چهارنفره اقدام به بازرسی بهداشتی از همه رستوران‌های سطح شهرستان کردند.

وی افزود: در طرح مذکور بازرسین بهداشت محیط این مرکز در مراجعه به رستوران‌ها، میزان رعایت دستورالعمل‌ها ی بهداشتی را در حوزه‌های بهداشت فردی، بهداشت ساختمان، بهداشت مواد غذایی و بهداشت ابزار و لوازم کار را بررسی و کنترل کردند و ضمن آموزش موارد مذکور اقدام قانونی لازم را به عمل آوردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در پایش انجام شده همه رستوران‌های شهرستان بوشهر مورد بازرسی قرار گرفتند و تعداد ۱۴ مورد اخطاریه صادر و پرونده ۴ رستوران متخلف جهت اعمال قانون به مراجع قضائی ارجاع شد، ضمن اینکه تعداد ۲ باب رستوران به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

وی بیان کرد: از همه شهروندان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت به شماره ۱۹۰ با کارشناسان این مرکز جهت پیگیری مطرح کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر نیز ضمن تشکر از مجموعه مرکز بهداشت شهرستان و به‌ویژه بازرسین خدوم بهداشت محیط بر لزوم حمایت از بازرسین که در همه شرایط در حال تلاش جهت حفظ سلامت شهروندان هستند، تأکید کرد.

علی حسن‌پور افزود: مرکز بهداشت شهرستان بوشهر همواره منشأ خدمات ارزشمندی بوده است و سیستم قضائی همواره در راستای حفظ و اعتلای سلامت جامعه در کنار پرسنل زحمتکش آن مرکز خواهد بود.

کد خبر 53219
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار