پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
روند اجرایی پروژه سی تی اسکن خارگ مطلوب است
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: همه مسئولان مرتبط در تلاش هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن سی تی اسکن جزیره خارگ راه اندازی شود.

محمدرضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از روند پروژه عمرانی محل استقرار سی تی اسکن خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان خلیج فارس خارگ از مطالبات به حق و دیرینه شهروندان شریف خارگ بود که با هم گرایی و هم افزایی همه ارکان تأثیرگذار محقق شده است.

وی افزود: با حساسیت بالایی عملیات عمرانی محل استقرار سی تی اسکن خارگ را دنبال می‌کنیم و همه مسئولان مرتبط در تلاش هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن این بهسازی و ایمن سازی به پایان برسد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: از اقدامات مؤثر در تسهیل این روند خریداری دستگاه برق اضطراری و استقرار آن در بیمارستان است که این روند نیاز مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: پیمانکار پروژه احداث چاه ارت مخصوص این دستگاه نیز انتخاب و در حال انتقال تجهیزات فنی به جزیره جهت اجرای آن است، همچنین پیمان سرب کوبی دیواره و درب آن نیز بزودی در سامانه ستاد جهت برگزاری مناقصه بارگذاری خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: بدون شک روش‌های ترسیم شده مدیریتی در بخش خارگ در دوره جدید پیگیری مداوم و مستمر موانع و مشکلات پیش روی مردم شریف خارگ تا دستیابی به هدف اصلی و به ثمر رسیدن آن و همچنین گزارش دهی شفاف مسیر حرکتی به مردم است.

کد خبر 53235
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار