جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد
بوشهر- مراسم سوگواری و سخنرانی به‌مناسبت دهه دوم فاطمیه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری و سخنرانی به‌مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه دوشنبه‌شب از سوی هیئت امنا مسجد صاحب الزمان (عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق (ع) در محله خیبر واقع در خیابان شهید محمد رفعت‌آزاد منطقه ییک شهر بوشهر برگزار شد.

کارشناس دینی در این مراسم با اشاره به تبیین سیره خداخواهی، عبادت و اسلام‌خواهی اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا (س) است.

حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی، ارتباط با خدا را ارتباطی دو سویه خواند و افزود: آنچه برای انسان ماندگاری دارد آخرت است، بدین جهت که خداوند متعال می‌فرماید آخرت با دنیا قابل قیاس نیست.

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد

وی با بیان این مطلب که بهترین عبادت این است که تسلیم رضای الهی باشیم، اظهار داشت: اگر کسی بهترین عبادت‌هایش را به سمت خدا بفرستد پروردگار متعال نیز خالص‌ترین مصلحت‌ها و مقدرات را پیش پای بندگان مؤمن و اهل تقوایش مقدر می‌سازد و رقم می‌زند و در قالب اعطای رزق و روزی ارسال می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه هر جا که نور خدا باشد راه نفوذ شیطان مسدود می‌شود، گفت: قاعده و زیربنای زندگی حضرت زهرا (س) قابل پیاده شدن در زندگی انسان‌های متقی است.

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بوشهر برگزار شد

عزاداران بوشهری در سوگ شهادت عزیز ختم‌الانبیاء (ص) در محل مسجد صاحب الزمان (عج) محله خیبر شهر بوشهر به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.

کد خبر 53237
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار