جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
زنان با تاسی از حضرت زهرا (س) مروج عفاف و حجاب باشند
بوشهر- رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: زنان با تاسی از حضرت زهرا (س) مروج عفاف و حجاب باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بخش‌های از هیاهوی رسانه‌های بیگانه در این سه ماه گذشته حول محور دفاع از حقوق زنان و آزادی زنان بود در حالی که بیشترین نقض حقوق زنان در کشورهایی بوده که طراح و لیدر این جنجال‌های پوچ بوده اند.

وی اضافه کرد: در رأس آن رژیم سرمایه داری آمریکا است که در کشورشان هیچ اهمیتی برای حقوق زنان و دختران ندارند. زنان در آن کشور و برخی دیگر کشورهای حامی آشوب‌ها هیچ گونه جایگاهی جز تجاوز و نقض آشکار حقوق و جایگاه زن ندارند.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شیطنت‌های خاص خود در حال آلوده کردن ذهن پاک فرزندان و جوانان این انقلاب هستند و قصد آنان براندازی نظام است اما باز هم مثل همیشه شکست خوردند و جوانان آگاه ما دست رد به سینه دشمنان نظام زدند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: ما زنان وظیفه داریم با بیداری و تاسی از اسوه و الگوی زنان جهان حضرت زهرا (س) ونیز به پیروی از فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری مسیر راه خود قرار دهیم.

وی گفت: با کمک دستگاه‌های فرهنگی متولی پویش عفاف و حجاب باید در قالب حمایت از حجاب اسلامی همراه با برنامه ریزی در سایه همفکری و وحدت در سطح جامعه راه اندازی شود و به دشمنان اسلام نشان داد که حجاب و عفاف نه تنها باعث حصر و مهجوریت زنان مسلمان نخواهد شد بلکه باعث حضور آنان در صحنه‌های مهم علمی - اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی ارشادی، تربیتی و مسئولین فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی امر همراه با اصحاب رسانه بویژه در مدیریت شهری موظفیم در جهت حمایت و حفظ ارزش‌های الهی که خود افتخار و عزت زنان و مردان در بر خواهد داشت برنامه ریزی کنیم.

گرشاسبی افزود: می‌طلبد که برای آشنا کردن جوانان و دختران امروز و مادران فردای این سرزمین با محتوای این امر مهم، تلاشی مضاعف کرده و فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند انقلاب ایران به زنان چنان ارزشی بخشید که در هیچ تاریخی زنان این قدر موفقیت و ارزش نداشتند.

وی گفت: به عنوان نماینده مردان وزنان غیور شهرم در شورای اسلامی شهر می گویم که این مردم خود دلبسته و پایبند به این انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و همه خواستار اجرای روش‌های قانونی عفاف و حجاب متناسب با شأن بانوان ما با جنبه‌های اجتماعی فرهنگی که حفظ ارزش‌های اسلامی است، هستیم.

کد خبر 53239
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار