پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سهمیه استان بوشهر در ساخت مسکن افزایش یافت
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: سهمیه استان در ساخت مسکن با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم صبح سه‌شنبه در نشست مشترک سه‌جانبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی برای بررسی عملکرد تفاهم‌نامه ۴۰ هزار اظهار داشت: اجرای این تفاهم‌نامه نقش مهمی در تامین مسکن خواهد داشت.

وی افزود: از تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی جهت ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در کشور، سهمیه استان بوشهر ۲۰۰ واحد مسکونی بود که اکنون به ۵۰۰ واحد افزایش یافته است.

مقدم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا ۱۴ اسفندماه سال جاری ۱۶۰ واحد مسکونی از این تفاهم‌نامه در استان بوشهر به بهره‌برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و این در حالی است که هم‌اکنون ۴۰ واحد مسکونی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور گفت: از این تعداد، ۴۰۱ واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته و تا پایان بهمن ماه سال جاری ۲۴۰ واحد مسکونی در استان بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 53243
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار