جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ریشه کنی فقر در خارگ نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات است
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در جزیره و همچنین بسیج امکانات و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ، می‌توان اقداماتی انجام داد که امسال در خارگ فقر مطلق وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه‌شنبه در کارگروه ریشه کنی فقر مطلق در جزیره خارگ اظهار داشت: فقر دارای پیامدهای بسیاری از جمله اجتماعی و اقتصادی است که تمامی جوامع، را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: از همین رو، تلاش برای افزایش آگاهی فرهنگی جامعه خارگ و ریشه کنی این معضل به عزم جدی و سازماندهی اقدامات در جزیره با هدف ریشه کنی فقر نیاز دارد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از جامعه، اولین و جدی‌ترین اولویت، شناسایی دقیق است، همچنین دستگاه‌های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در جزیره و همچنین بسیج امکانات و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ، می‌توان اقداماتی انجام داد که امسال در خارگ فقر مطلق وجود نداشته باشد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: فقر عامل و زیربنای بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و ریشه کنی آن نیازمند کار علمی بر پایه آمار و اطلاعات دقیق می‌باشد.

طی حکمی محمود صادق نیا به عنوان دبیر کارگروه ریشه کنی فقر مطلق در جزیره خارگ منصوب شد.

کد خبر 53245
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار