پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
۶۵ درصد مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر از طریق دریا است
بوشهر- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ۶۵ درصد مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر از طریق دریا است.

عقیل خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ۶۵ درصد مواد مخدر در سواحل و مرز دریایی خلیج فارس و ۳۵ درصد در خشکی کشف شده است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز درمان اعتیاد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۲ مرکز خصوصی و دولتی درمانی به‌صورت سرپایی و ۲ مرکز گذری ویژه درمان معتادان ایجاد شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۹ مرکز در شهرستان بوشهر ادامه داد: در برازجان هفت مرکز، در کنگان سه مرکز، در دشتی ۲ مرکز و در گناوه و چاه مبارک هر کدام یک مرکز فعال است.

وی از درمان چهار هزار و ۱۰۰ نفر در این مراکز خبر داد و اضافه کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی برای اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد مواد مخدر در دستور کار است.

خرم‌آبادی با اشاره به برگزاری ۲۸ دوره آموزش مهارتی در رشته‌های تعمیر موتورسیکلت، بافندگی، جوشکاری، سیم‌کشی و پرورش قارچ افزود: ۳۷۸ نفر در دوره‌های آموزشی اشتغال‌زایی شرکت کردند.

کد خبر 53282
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار