سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بوشهر از پرترددترین استان‌ها در ایام نوروز است
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بوشهر از پرترددترین استان‌ها در ایام نوروز است که سال گذشته میزبان حدود هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست با دبیرکل هلال احمر با اشاره به زحمات جمعیت هلال احمر در سالیان گذشته تا کنون اظهار داشت: هلال احمر استان بوشهر همواره در کشور از جمله جمعیت‌های موفق بوده است.

وی تصریح کرد: هلال احمر از سازمان‌های جان دار، فعال و پای کار با ظرفیت بسیاری خوبی است که جا دارد از تلاش همه فعالین این مجموعه صمیمانه تشکر کنم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر طی سه ماه وارد این استان شده اند افزود: در سفرهای نوروزی استان بوشهر پس از استان خوزستان دومین استان گردشگر پذیر بوده که به طبع آن ترددهای محور مواصلاتی استان نیز شاهد تردد متعدد خودروها بوده است.

وی تاکید کرد: اینکه ما شاهد کمترین تلفات در حوادث بوده ایم بخش اعظم آن به تلاش دستگاه هلال احمر بر می‌گردد.

محمدی زاده گفت: اگر فقط ۱۰ نفر را هم نجات داده باشیم کار بسیار بزرگی است علیرغم اینکه با تلاش این عزیزان شاهد کاهش تلفات جاده نیز بوده‌ایم.

وی گفت: به پاس حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، آماده پذیرش ایده و نظرات و پیشنهاد از سوی دوستان هلال احمر هستیم که انشاالله با دقت در صدد رفع موانع موجود در چند حوزه مدنظر هلال احمر خواهیم بود و خروجی این سفر عوائد مثبت و خوبی در جهت منفعت مردم را خواهد داشت.

کد خبر 53287
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار