جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مشکلات پایگاه‌های امدادی رفع می‌شود/ توسعه فعالیت‌های هلال احمر
بوشهر- دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: رفع مشکلات پایگاه‌های امدادی به سرعت و کیفیت ارائه خدمات در زمان حوادث و بحران‌ها کمک مؤثری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات هلال احمر در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های مهم هلال احمر در بوشهر افزود: کارگاه آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر سازمان جوانان به میزبانی استان بوشهر به صورت منطقه‌ای برگزار شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این جوانان بالغ بر پنج هزار نفر را در حوزه‌های آسیب‌های روحی و روانی که در حوادث ایجاد می‌شود آموزش می‌دهند که در زمان بحران‌ها بتوانند در این مسیر نیز ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تیم‌های سحر برای حمایت‌های معنوی در زمان وقوع حوادث خاطرنشان کرد: این فعالیت در سیل سال ۹۸ و همچنین حادثه متروپل نیز مشاهده شد.

سلیمانی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر مجهز به بالگرد امدادی است اما با وجود برخی مشکلات آشیانه این بالگرد ایجاد نشده است که امیدواریم هر چه زودتر این مهم به سرانجام برسد.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه استانداری بوشهر با مجموعه هلال احمر گفت: توجه به حوزه‌های فعالیتی هلال احمر بویژه رفع مشکلات پایگاه‌های امدادی به سرعت و کیفیت ارائه خدمات در زمان حوادث و بحران‌ها کمک مؤثری می‌کند.

کد خبر 53288
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار