سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۶ کارگاه توانمندسازی ویژه مبلغات استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- مسئول فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی از برگزاری ۶ کارگاه توانمندسازی ویژه مبلغات به مناسبت ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مائده پیامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ایشان را بهترین معرف جهاد تبیین برشمرد که تبیین درست شخصیت ایشان مسیر را برای جهاد تبیین هموار می‌کند.

مسئول فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایام فاطمیه را بهترین زمان برای ظهور و بروز ظرفیت و عظمتی که خدای متعال به زن و امت اسلامی عطا کرده عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خانه مادری را فرصتی برای گفتگو و بیان حقایق از سوی بانوان برشمرد و افزود: شکست محاصره تبلیغاتی دشمن جز به میدان آمدن مردم به خصوص بانوان و خلق بیان روایت محقق نمی‌شود.

پیامی برگزاری روضه‌های خانگی در سراسر استان، نذر خانه مادری، برگزاری ۶ کارگاه توانمندسازی مبلغات، برگزاری پویش‌های فاطمی و اعزام مبلغات به ادارات با محوریت جهاد تبیین و جایگاه مادری را به عنوان اقدامات عملیاتی در دست اجرای ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر در ایام فاطمیه ذکر کرد.

مسئول فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی برگزاری گعده‌های دخترانه با موضوع جایگاه و تبیین مقام مادر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع جمعیت و فرزندآوری، دیدار بانوان ستایشگر و مبلغات با آیت‌الله صفایی بوشهری، برگزاری مسابقات فن بیان با موضوع خطبه فدکیه ویژه حرف آورد و برگزاری عهدنامه فاطمی و عهد با حضرت زهرا (سلام الله علیها) در پایبندی به راه او در اندیشه و عمل را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سطح استان در این ایام عنوان کرد.

کد خبر 53291
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار