پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
خدمات رایگان آموزشی و مشاوره‌ای به مددجویان بوشهری ارائه می‌شود
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته خدمات رایگان آموزشی و مشاوره‌ای به مددجویان بوشهری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میری صبح شنبه در نشست با مدیر کل و معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک می‌تواند در جهت رفع مشکلات ثبتی و حقوقی مددجویان در چند محور به کمیته امداد و مؤسسات وابسته به آن از جمله مراکز نیکوکاری کمک کند.

وی همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک با کمیته امداد را یک رویکرد تحولی در هر دو نهاد توصیف کرد و ادامه داد: این همکاری به تسهیل فرایند ثبت مالکیت‌ها و تجاری‌سازی اختراعات، طرح‌های صنعتی و محصولات جامعه هدف کمیته امداد کمک منجر خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری دو جانه میان مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک و کمیته امداد کشور گفت: این یک سند جامع همکاری است که حوزه مالکیت معنوی، شرکت‌ها، اسناد، املاک و فناوری را به نحو کامل پوشش داده و این مسئله برای خانواده‌های مددجویان بسیار راهگشا است.

میری خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان ثبت اسناد و املاک در چند محور با کمیته امداد همکاری می‌کند که یکی از این محورها تسهیل و تسریع صدور اسناد املاک مددجویان با تخفیفات ویژه و خاص است.

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای

وی رایگان شدن بخشی از صدور سند تک برگ و همچنین تعویض کامل اسناد دفترچه‌ای و تخفیف هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق برای مددجویان تحت حمایت امداد را به عنوان محور دوم بیان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای پرونده‌های اجرایی مددجویان و همچنین راهنمایی، مشاوره و آموزش مددجویان در بحث ثبت شرکت‌ها و اشتغالزایی را محور دیگر این تفاهم نامه عنوان کرد.

میری تسهیل فرایند و ایجاد ساز و کار مناسب به من منظور ثبت مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردم نهاد و شرکت‌ها و مؤسسات مرتبط معرفی شده از سوی کمیته امداد را محوری دیگر عنوان کرد.

وی مشارکت در طرح‌های خیر و احسان و انجام اقدامات لازم به منظور ثبت نام حامی برای طرح‌های اکرام و محسنین از میان پرسنل اداره کل ثبت و زیر مجموعه‌های آن را محور دیگر این همکاری بیان کرد.

کد خبر 53293
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار