پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
صندوق حمایت از ورزشکاران خارگ راه‌اندازی شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ خواستار راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران خارگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای ورزش خارگ اظهار داشت: ورزشکاران خارگ در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد هستند.

وی افزود: برنامه محوری سرلوحه اداره ورزش و جوانان قرار گیرد و شرکت‌ها و ادارات مستقر در جزیره نیز توان و تدبیر خود را در تحقق این برنامه‌ها به کار گیرند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی، مدیریت ورزشی، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها با قید فوریت به سرانجام برسد، باید از ظرفیت غنی آموزش و پرورش در اعتلای ورزش جزیره بهره برداری شود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های غنی نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه ورزش، باید اهتمام ویژه‌ای برای حرفه‌ای شدن ورزش با استانداردسازی و اخذ مجوزهای لازم از سوی باشگاه‌های جزیره صورت بپذیرد.

رئیس شورای ورزش خارگ گفت: اداره ورزش و جوانان در احصای مسائل و مشکلات ورزشکاران کوشا باشد و برای تحقق مطالبات آنها برنامه‌ریزی مستمر و عملیاتی داشته باشد.

وی افزود: المپیاد ورزشی به عنوان همایشی با شکوه، با برنامه و با هدف تا پایان سال در جزیره خارگ برگزار شود همچنین شرکت‌های نفتی هر ماه یک برنامه شاخص ورزشی داشته باشند.

دشتی زاده در پایان خواستار راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران خارگی شد.

کد خبر 53295
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار