شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
فوتبال ساحلی زیر چتر حمایتی صنایع قرار گیرد
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود فوتبال ساحلی زیر چتر حمایتی صنایع قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: حضور پرقدرت در عرصه ورزشی نیازمند مدیریت اقتصادی قوی است که باید در عرصه فوتبال ساحلی نیز شاهد آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت اقتصادی توانمند ورزشکاران بدون دغدغه در میدان حضور می‌یابند تصریح کرد: در عرصه فوتبال ساحلی انتظار می‌رود که برای دانش بنیانی کردن اقتصاد این رشته کارگاهی تشکیل شود.

امام جمعه بوشهر به سختی‌های ورزش فوتبال ساحلی نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال چمنی اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود که مجتمع بزرگ سالن‌های بدن سازی، نشست‌های فنی، استراحت و استخر و سونا برای فوتبال ساحلی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از متخصصان پزشکی در عرصه فوتبال ساحلی بیان کرد: ظرفیت حامیان مالی اقتصاد در برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی باید مد نظر قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به کاهش حمایت‌های صنایع از فوتبال ساحلی نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که صنایع مجدداً در مسیر حمایت مؤثر از این رشته پرطرفدار قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه نظام اقتصادی فوتبال ساحلی باید زیر چتر حمایتی صنایع قرار گیرد افزود: باید ظرفیت رسانه‌های برای رونق بیشتر فوتبال ساحلی مورد استفاده قرار بگیرد.

فوتبال ساحلی زیر چتر حمایتی صنایع قرار گیرد

در این نشست پیراهن مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با امضا بازیکنان به رسم یادبود به آیت الله صفایی بوشهری اهدا شد.

کد خبر 53520
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار