جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
خلیج فارس از امروز آرام می‌شود
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز به تدریج از سرعت وزش باد شمال غربی روی خلیج فارس کاسته خواهد شد و تا ابتدای هفته بعد جوی آرام بر استان بوشهر و خلیج فارس حاکم می‌شود.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به الگوها امروز به تدریج از سرعت وزش باد شمال غربی روی خلیج فارس کاسته خواهد شد و تا ابتدای هفته بعد جوی آرام بر استان بوشهر و خلیج فارس حاکم می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب خواهد بود و دمای هوا نیز از ابتدای هفته بعد افزایش نسبی خواهد داشت.

وی گفت: بر این اساس در ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی، در نوار ساحلی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و طی امروز در سواحل و روی دریا ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی متر و در فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 53553
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار