جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
احداث مدارس خیرساز روستای درازی و چارک دشتی آغاز شد
بوشهر- عملیات احداث مدرسه شهید فربود روستای درازی و شهید سالمی روستای چارک از توابع شهر خورموج شهرستان دشتی طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات احداث مدرسه روستای درازی و روستای چارک از توابع شهر خورموج شهرستان دشتی صبح پنج شنبه با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان، فرماندار دشتی و دیگر مسئولین استانی کلنگ زنی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در آئین کلنگ زنی این دو مدرسه بیان داشت: مدرسه شهید اسماعیل فربود روستای درازی با زیربنای ۷۱۵ مترمربع و در ۶ کلاس و فاز اول آن با اختصاص چهار میلیارد تومان و با اعتبار کل هشت میلیارد تومان احداث خواهد شد.

ابراهیم احمدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مدرسه شهید محمد سالمی روستای چارک نیز بیان داشت: با احداث این مدرسه در ۳ کلاس و با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان این مدرسه نوسازی خواهد شد.

وی افزود: با احداث این مدارس که با مشارکت خیر حقوقی، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و پیگیری‌های نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان در جذب اعتبارات آن انجام خواهد شد، امکان تحصیل بیش از ۱۶۰ دانش آموز این دو روستا در فضایی مطلوب، نوساز و ایمن فراهم خواهد شد.

کد خبر 53560
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار