جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
آسانسورهای اماکن عمومی در استان بوشهر استانداردسازی شود
بوشهر- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی تاکید کرد و گفت: از استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی حمایت می‌ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان ظهر پنج شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل استاندارد بوشهر و در نشست با مسئولین این اداره، با اشاره به لزوم استانداردسازی آسانسور اماکن عمومی و پرتردد گفت: موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی و اماکن عمومی اعم از بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی اهمیت زیادی دارد، لذا استانداری بوشهر از اجرای این طرح مهم حمایت می‌کند.

وی مدیریت کیفیت را از مؤلفه‌های مهم استاندارد و استاندارد سازی در استان دانست و تاکید کرد: واژه استاندارد تنها مربوط به نشان استاندارد محصولات نیست، بلکه نگاه جهان به این مقوله، وسیع و بسیط است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اذعان داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتی که در پی آن زمینه جهت ایجاد آرامش و پیشرفت‌های اقتصادی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای استاندارد، یک اصل اساسی برای ورود به رقابت‌های جهانی است و این امر بر اهمیت استانداردسازی کالاها و حتی خدمات، صحه می‌گذارد.

کد خبر 53561
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار