جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
جهاد تبیین سلاح ما در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است
بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد تبیین سلاح ما در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم برازجان اظهار داشت: در کشور درگیر یک جنگ عظیم فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای حمله همه جانبه دشمن در عرصه جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی آماده کنیم افزود: سلاح ما در مقابله با دسیسه‌های دشمنان در این فضا، جهاد تبیین است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم تحقق جهاد تبیین در لایه‌های مختلف، تصریح کرد: جهاد تبیین یک فریضه فوری و ضروری است.

رضایی با اشاره به اینکه دشمن به مرزهای فرهنگی ما حمله کرده است ادامه داد: وظیفه داریم که در مقابل حمله فرهنگی دشمن مقاومت کنیم و نگذاریم که دیگران نیز در این دام گرفتار شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی میراث ملی، ثروت عمومی و داشته بزرگ و ارزشمند ما است.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد اسطوره اخلاص و عمل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی با حضور حجت‌الاسلام نبویان نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در حسینیه اعظم برازجان برگزار شد.

کد خبر 53637
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار