سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بوشهر نوسازی می‌شود
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از عملیاتی شدن رویکرد شورا در بهبود سیستم حمل و نقل عمومی در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهری در شهر بوشهر که در سال‌های گذشته با مشکل روبرو بوده، حمل و نقل عمومی است که این مهم از ابتدای شورای ششم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اختصاص داده شد که با پیگیری صورت گرفته و همچنین حمایت دولت در زمینه پرداخت ۷۵ درصد مبلغ اتوبوس درون شهری که به شهرداری‌ها واگذار می‌شود، شورا با خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس با مبلغ ۲۵ میلیارد تومان موافقت کرد که خوشبختانه ۶ دستگاه آن وارد سیستم حمل و نقل عمومی شهر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: علاوه بر نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تلاش برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر از اولویت‌های مدیریت شهری است.

وی افزود: از همین رو مجوز دریافت ۸۰ دستگاه تاکسی سمند سورن طرح کمیته امداد و ۶۰ دستگاه دیگر از اتحادیه تاکسیرانی اخذ شده که با این تاکسی‌ها با پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان وارد ناوگان تاکسیرانی بندر بوشهر می‌شوند.

نیک روش اضافه کرد: شورا و شهرداری از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قانونی برای تأمین اعتبار لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر استفاده می‌کند تا شاهد تغییر چهره ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهر باشیم.

کد خبر 53685
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار