جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مقابله با تهاجم رسانه‌ای نیازمند به کارگیری رویکردشهیدسلیمانی است
بوشهر - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با تهاجم رسانه‌ای نیازمند به کارگیری رویکرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یک لایه پررنگ در حوادث اخیر در سطح کشور لایه رسانه‌ای آن بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه با یک بمباران اطلاعاتی و رسانه‌ای بی‌نظیر در طی سالیان اخیر به‌ویژه چند ماه اخیر علیه کشور روبرو بودیم و نمونه آن را در هیچ جای دیگری نمی‌بینیم، تاکید کرد: باید علیه رسانه‌هایی که آموزش تروریسم و اغتشاش می‌دهند شکایت حقوقی طرح کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی راه حل مقابله با رسانه‌های استکباری را استفاده از روش سردار سلیمانی دانست و افزود: سردار سلیمانی با به میدان آوردن مردم موفقیت‌های بالایی کسب کرد و به پیروزی‌های بزرگی رسید.

وی با اشاره به اینکه در مقابله با جنگ نرم دشمن باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم ادامه داد: رسانه‌های دشمن در تلاش برای نشان دادن چهره جهنمی از ایران هستند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کرده و سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

رئیس کمیته جنگ نرم مجلس گفت: با همین مردم باید به جنگ دشمن برویم و در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای از ظرفیت عظیم مردم استفاده کنیم، امام خمینی با این مردم انقلاب را پیروز کرد و با مردم در دفاع مقدس موفق شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس استراتژی امامین انقلاب را به صحنه آوردن مردم خواند و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فتنه ۸۸ را با کمک مردم مهار کردند، امروز نیز در این جنگ بسیار وسیع که بیش از هر چیزی فرزندان ما را هدف قرار داده، باید با همین شیوه و با بسیج ظرفیت مردمی به جنگ دشمن برویم.

رضایی سردار سلیمانی را قهرمان دفاع از حقوق بشر معرفی کرد و گفت: سردار سلیمانی بدون نگاه به ملیت، دین، مذهب و… از مظلومان و مستضعفان دفاع کرد و بزرگترین هنرش به میدان آوردن ملل آزاده دنیا بر علیه ظلم و طاغوت بود.

کد خبر 53775
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار