پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دشتستان بیشترین تعهد اشتغال در بوشهر را دارد/ ایجاد ۴۳۰۰ شغل جدید
بوشهر- فرماندار دشتستان از ایجاد چهار هزار و ۳۰۹ شغل جدید در دشتستان طی سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان دشتستان بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی عصر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دشتستان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به انقلاب اسلامی، نظام، شهدا و قانون اساسی اعتقاد قلبی داشته و در حوزه کاری، تخصص، توانمندی و تبحر داشته باشند.

وی، داشتن روحیه نقد پذیری را از شاخصه‌های مدیر توانمند دانست و افزود: در تمامی جوامع نقد به عنوان یکی از زیربناهای اساسی برای مسئله رشد و پیشرفت فرد مطرح است.

فرماندار دشتستان خواستار برنامه ریزی و تلاش جهادی برای انجام امور محوله در حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ تا پایان اسفند ماه از مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر شهرستان دشتستان دارد و در همین خصوص با تلاش صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی، از ابتدای سال تا به حال چهار هزار و ۳۰۹ شغل ایجاد کرده‌ایم.

بنافی ادامه داد: از طریق شورای اشتغال استان مبلغ ۲۴۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای ایجاد اشتغال در قالب مشاغل خرد و کارفرمایی قرار گرفت که تلاش داریم در زمانی کوتاه نسبت به واگذاری آنان به متقاضیان اقدام کنیم.

وی بیان کرد: بانک‌ها در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی عمل کنند و تلاش خود را برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان به کار گیرند.

کد خبر 53958
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار