پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
فرهنگ ایمنی و تاب‌آوری در خارگ‬ ارتقا یابد
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: فرهنگ توجه به ایمنی و تاب‌آوری به‌منظور کاهش خطرپذیری و مقابله ‏موثر با حوادث، کمک به توانمندسازی جامع‬ه‬ جزیره‬ برای مواجهه با هرگونه شرایط اضطراری ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر یکشنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: در‬ بحث راه‬ انداز‬ی‬ جمعیت‬ هلال‬ احمر‬ در‬ جزیره‬ خارگ‬ چند‬ شاخصه‬ مهم‬ مانند تأمین سلامت و ایمنی افراد جامعه، جذب، سازماندهی و آموزش افراد ساکن در جزیره خارگ به منظور آمادگی برای ارائه خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث ‏و سوانح‬ مد نظر قرار گیرد و از همین رو بخشداری ویژه خارگ آمادگی کامل جهت هم افزایی در این موضوع را داراست.

وی‬ افزود: ‬تقویت نقش‌پذیری اجتماعی جوانان‬ خارگی‬ با تمرکز بر ایجاد و تقویت روحیه ‏داوطلبی در ارائه خدمات‬ حوزه‬ هلال‬ احمر‬ و فرصت‌سازی برای مشارکت بیشتر داوطلبان در فعالیت‌های ‏‬این‬ جزیره، لحاظ‬ شود.

بخشدار ویژه‬ خارگ‬ تصریح‬ کرد: ‬ ارتقای فرهنگ توجه به ایمنی و تاب‌آوری حوزه شهری‬ خارگ‬ به‌منظور کاهش خطرپذیری و مقابله ‏موثر با حوادث، کمک به توانمندسازی جامع‬ه‬ جزیره‬ برای مواجهه با هرگونه شرایط اضطراری، ‏تقویت امکانات امدادی و آموزشی در خانه‌های هلال و تجهیز تیم‌های آموزش‌دیده برای پاسخگویی در زمان حوادث با استفاده از ظرفیت‌ها موجود‬ در‬ جزیره‬ خارگ‬ به عنوان اهداف‬ اصلی‬ هلال‬ احمر‬ در‬ جزیره‬ خارگ‬ تدوین‬ و‬ ترسیم‬ شود. ‬

کد خبر 53964
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار