شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن خورموج ۷۱ درصد پیشرفت دارد
بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن خورموج در حال حاضر ۷۱ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دشتی اظهار داشت: این پروژه‌ها در چهار فاز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرستان دشتی در حال اجرا است.

وی گفت: در فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن در شهر خورموج که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجراست، ۸۴ واحد در ۱۴ بلوک ۶ واحدی و در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۵۰ مترمربع است که هم‌اکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم تلاش می‌شود که فاز نخست این پروژه در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: در فاز دوم این پروژه، ۶۰ واحد در ۱۰ بلوک ۶ واحدی و در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۵۰ مترمربع احداث می‌شود که اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال اجرا است.

رستمیان با اشاره به فازهای سوم و چهارم پروژه نهضت ملی مسکن در شهر خورموج بیان کرد: فاز سوم ۲۸۸ واحدی با پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصد و فاز چهارم نیز ۱۴۴ واحد ساخته خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله زیرسازی قرار دارد.

کد خبر 54237
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار