سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
روند اجرای آب‌شیرین‌کن‌ها در بوشهر مطلوب است
بوشهر- مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: روند اجرای تاسیسات آب‌شیرین‌کن‌ها و خطوط آبرسانی در بوشهر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا طباطبایی صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های آبرسانی شهر بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شیرین‌سازی اب دریا یکی از مهمترین راهکارها برای تأمین آب پایدار در استان بوشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در بوشهر بیان کرد: آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزارمترمکعبی از اهمیت بسیار زیادی برای بوشهر برخوردار است و در عرصه تأمین آب مرکز استان و حتی حومه آن شرایط پایداری ایجاد می‌کند.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب افزود: تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی به عنوان بستر انتقال تولیدات آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر به مخازن و شبکه توزیع نیز روند خوبی دارد و پیش بینی شده ظرف چند هفته آینده به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در احداث آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزارمترمکعبی بوشهر در بخش‌های دریا، سایت آب شیرین کن، سازه‌ها و تجهیزات نهایی اقدام‌های مؤثری انجام شده که با تداوم این رویکرد پیش بینی شده آب شیرین کن ۳۵ هزارمترمکعبی بوشهر تا پایان سال بهره‌برداری شود.

کد خبر 54252
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار