پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
۲۸ پاتوق مواد مخدر در بوشهر شناسایی شد/ دستگیری ۱۰۲ نفر
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۲۸ مکان آلوده و پاتوق مصرف مواد مخدر در سطح استان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی روز گذشته در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۴۱ هزار و ۵۵۰ عدد بلبرنگ ساخت کشور فرانسه به دلیل نقض تشریفات قانونی وعدم تطابق شناسه کالا ثبت سفارش شده با محموله وارداتی وبه جهت نزول ارزش شدید، کلی گویی در فاکتور و اظهار خلاف واقع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

وی بیان داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه اجرا شد.

سوسنی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در بوشهر ۲۸ مکان آلوده و پاتوق مصرف مواد مخدر در سطح استان شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.

کشف ۹۱۵ کیلوگرم مواد مخدر

وی افزود: در همین رابطه هشت نفر قاچاقچی، ۲۲ نفر خرده فروش، ۲۹ نفر توزیع کننده و ۴۳ نفر معتاد به مواد مخدر دستگیر و مقدار ۹۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ۶ دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت‌ها، نزاع و درگیری، مشکلات خانوادگی و بسیاری بزهکاری‌های دیگر نقش دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه خانواده‌ها لازم است تا با دقت بیشتری مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 54254
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار