پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مجوز سفر دوم لنج‌های استان بوشهر صادر شد
بوشهر- استاندار بوشهر از تمدید مجوز سفر اول و صدور مجوز سفر دوم لنج‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا به ریاست سردار مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور استانداران ذینفع برگزار شد.

وی اضافه کرد: با تاکید وزیر کشور و معاون اقتصادی رئیس جمهور و دستور رئیس دفتر رئیس جمهور و با پیگیری‌های مکرری که با همراهی استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان و خوزستان انجام دادیم، امروز نشست ستاد برگزار و تصمیمات ارزشمندی به نفع ملوانان اتخاذ شد.

استاندرا بوشهر افزود: با توجه به مشکلاتی که در انجام سفرهای اول و دوم بوجود آمده بود و در راستای تسهیل شرایط لنجداران و ملوانان و بهبود وضعیت معیشتی این قشر، با تمدید مجوز سفر اول و صدور مجوز سفر دوم لنج‌ها موافقت شد.

وی در تشریح جزئیات تصمیمات ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: مجوز سفر اول لنج‌ها در سال ۱۴۰۱ تا پایان امسال تمدید شد.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین مجوز سفر دوم لنج‌ها نیز صادر شد که لنج‌ها می‌توانند از اول بهمن تا پایان خرداد ۱۴۰۲ سفر کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم ملوانان و لنجداران شریف استان در راستای تأمین معاش خانوارها و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان، نهایت تلاش خود را انجام دهند.

کد خبر 54255
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار