پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق ولایت اجتماعی بانوان است
بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحقق ولایت اجتماعی بانوان با الگوی مدیریتی زن مؤمن انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی فضای جدیدی برای تعیین پیدا کردن معارف حقه شیعه ایجاد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه در حوزه معارف حقه اسلام ناب، خیلی از حرف‌ها را در سده‌های مختلف تا قبل از رسیدن به انقلاب اسلامی نداشتیم، ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی الان معارف بسیار وسیع، در دسترس و به صورت مصداقی تعیین پیدا کرده، که یکی از آن مسائل ولایت اجتماعی بانوان است.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی نمی‌شود گفت که واقعاً زن در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین بوده، گفت: این هنر حضرت امام (ره) بود که با انقلاب اسلامی بستری را برای نقش‌آفرینی اصیل زن با الگوی مدیریتی زن مؤمن انقلابی فراهم کردند.

انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق ولایت اجتماعی بانوان است

حجت‌الاسلام قادری به رسالت مهم بانوان در نشان دادن جایگاه رفیع زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این فرصت در اختیار شماست که آثار ایمان و آثار انقلابی بودن را نشان دهید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی شما بانوان این بار را به دوش می‌کشید که هم نقش‌آفرینی خود را در خانواده به عنوان مادر، همسر و بانوی خانه دارید و هم تلاش می‌کنید الگویی از یک مادر که آمده در سطح جامعه نقش‌آفرینی می‌کند ارائه دهید و با این اقدام خود سطح قابل توجهی از نیاز جامعه در حضور و نقش‌آفرینی بانوان را بر عهده گرفته‌اید.

در این مراسم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن از بانوان شاغل در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 54262
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار