سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۲۵ اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اقدامات و پیگیری‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طی نشستی که به همراه جناب جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان شهرداری‌های کشور داشتیم پیرامون حمایت‌های این سازمان از شهرداری مرکز استان بحث و تبادل نظر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه مینی بوس به شهرداری بندر بوشهر اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی خیابان‌ها و محلات شهر بوشهر اتوبوس‌های شهری قادر به تردد نیستند ورود مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر می‌تواند نقش بسیار خوبی در بهبود حمل و نقل و تردد شهروندان داشته باشد.

نیک روش افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یکی از اولویت‌های شورای ششم بود که خوشبختانه با اقدامات بسیار خوبی که در حال انجام است بتوانیم به نقطه مطلوب تا پایان سال برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: قطعاً در سال آینده برنامه‌های بهتری در جهت بهبود حمل و نقل و عبور و مرور شهروندان خواهیم داشت تا شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر آنها باشیم.

کد خبر 54266
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار