جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
همایش‌هایی با محوریت جهاد تبیین در دشتستان برگزار شود
بوشهر- فرماندار دشتستان با تاکید بر نقش مهم هادیان سیاسی در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه گفت: آموزش و پرورش همایش‌هایی با محوریت جهاد تبیین برگزار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی عصر سه شنبه در نشست کارگروه جهاد تبیین با بیان اینکه سخنرانی سنتی نقش بسیار تأثیر گذاری در جهاد تببین دارد اما در کنار آن باید در فضای مجازی نیز فعال بود، خواستار حضور پررنگ هیئت‌های مذهبی و گروهی و بسیج محلات در این عرصه شد.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: بسیج محلات و هیئت‌های مذهبی برای اثرگذاری در فضای مجازی و انجام رسالت جهاد تبیین واقعیت‌ها را با زبان هنر و تولید محتوای چند رسانه‌ای ارائه کنند تا محتوای تولید شده شامل همه سلایق بوده و اثربخش آن بیشتر شود.

وی با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه، افزود: هادیان سیاسی باید با آگاهی از مسائل روز موضوعات را تخصصی تحلیل و مخاطبان را اغنا و توجیه کنند.

نماینده عالی دولت در دشتستان تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌ها و اولویت‌های اصلی امروز جهاد تبیین توسط آموزش و پرورش است که در این خصوص می‌طلبد همایش‌هایی برای مدیران و معلمان محترم برگزار شود.

فرماندار دشتستان خواستار ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف با محوریت جهاد تبیین شد.

کد خبر 54267
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار