جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
امکانات و زیرساخت‌های تفریحی در سواحل استان بوشهر تقویت شود
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امکانات و زیرساخت‌های رفاهی، فرهنگی و تفریحی با مشارکت مردم و مسئولان در سواحل بوشهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه شنبه در نشست با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، با بیان اینکه اسلام دین فرهنگ پایه است، اظهار داشت: عمل صالح تجلی ایمان است و در این راستا فرهنگ اساس و ریشه در خانواده و اجتماع محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون دشمنان آسیب‌های فراوانی به جوامع اسلامی وارد کرده‌اند، گفت: پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در ۱۰ سال در بیش از ۸۴ عملیات نظامی شرکت کردند، ولی هیچ کدام اثر منفی بر اسلام نگذاشت هر چند آسیب‌هایی وارد شد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: سیاست، فرهنگ و اقتصاد سه عامل مهم اثرگذار در تهاجم دشمن است و دشمن که در اهداف نظامی به نتیجه نمی‌رسد و از طریق تهاجم فرهنگی و اجتماعی اهداف خود را دنبال می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، ایران اسلامی قوی‌تر و توانمندتر شد و اکنون در نظام دانشی، صنعت دفاعی، دانش ستاد، قدرت بالا میدانی، لجستیکی، تولید محصولات نظامی از ظرفیت بالایی برخوردار و قدرت نخست منطقه است.

وی ا با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی وارد عرصه ضربه زدن به سیاست، اقتصاد، فرهنگ و علم و فناوری شدند یادآور شد: تاکنون با هدایت‌های مقام معظم رهبری اهداف دشمنان شکست خورده هر چند آسیب‌هایی به نظام وارد شده است.

صفایی بوشهری مدیریت فتنه‌ها از سوی دشمنان را یکی از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمنان پس از شکست در میادین مختلف، فرهنگ جامعه را نشانه گرفتند، آسیب زدند ولی پیروز نشدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حضور به موقع مردم در صحنه در مقابله با دشمنان را نشان از شکست توطئه‌ها است، خاطرنشان کرد: آخرین تیر دشمن تهاجم اقتصادی است که با طراحی اقتصاد مقاومتی و تدوین ویژه برنامه دولت سیزدهم این اهداف هم شکست می‌خورد و ایران اسلامی با استقلال اقتصادی دست می‌یابد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان خارجی و اخلال در اقتصاد توسط دشمنان داخلی، اضافه کرد: ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری ظرفیت مهمی برای شکست دشمنان در جنگ اقتصادی فراهم کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این استان را در بسیاری از طرح‌ها را الگو دانست و بیان کرد: اتحاد و انسجام مردم استان بوشهر در همه سطوح زمینه شکست دشمنان در تهاجم فرهنگی از جمله عفاف و حجاب را فراهم کرده است.

وی با تأکید بر اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در همه عرصه‌های اجتماع تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در عرصه ساماندهی سواحل امکانات زیرساختی رفاهی، فرهنگی و تفریحی با مشارکت مردم و مسئولان فراهم شود.

کد خبر 54268
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار