جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
پوشش تلفن همراه در نقاط کور ساحلی استان بوشهر تقویت می‌شود
بوشهر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: پوشش تلفن همراه در نقاط کور ساحلی استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دیر بیان کرد: در راستای پوشش مناسب در نقاط کور شهر دیر، توسعه تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت با تکنولوژی FTTH و همچنین پوشش نقاط نزدیک به ساحل در دریا، به لحاظ ارتباط مناسب با کشتی های تجاری و صیادی تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: در خصوص FTTH مقرر شد تا پایان سال، یکی از محل های شهر دیر که توسعه تلفن ثابت در آن انجام نشده و متقاضی زیادی نیز دارد، برقرار شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطر نشان کرد: در خصوص پوشش نقاط ساحل نیز مقرر شد کارشناسان اپراتور تلفن همراه به منظور بهینه سازی تا حد امکان، اقدامات لازم به عمل آورند.

وی، هدف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر را رفع مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقاط محروم اعلام کرد.

سملیان اظهار کرد: ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی اعم از پوشش اینترنت و تلفن همراه در مناطق روستایی، گامی موثر برای مقابله با چالش های توسعه روستایی است که امکان استفاده روستائیان برای فعالیت‌های مجازی را تسهیل می‌کند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تاکید کرد: به منظور استفاده مردم از FTTH، فرهنگ سازی لازم توسط شرکت مخابرات ضروری است.

کد خبر 54279
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار