جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالبه‌گری بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد
بوشهر- مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مطالبه‌گری اگر بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعا حل مسائل را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری صبح چهارشنبه در جمع جوانان گام دوم انقلاب در بخش دلوار اظهار داشت: نگاه دولت آیت‌الله رئیسی در استان، شنیدن صحبت‌های اقشار مختلف مردمی در نشست‌های مختلف و بررسی مشکلات و مسائل آنها بصورت میدانی است.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان داشت: مطالبه‌گری جوانان ما را به بخشی از کارهایی که مورد غفلت واقع شده‌اند، سوق داده و باعث می‌شود به آنها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری اگر بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعاً حل مسائل را تسریع می‌کند، خاطرنشان کرد: تعدد و حضور مؤثر گروه‌های جهادی در بخش دلوار، نوید روزهای بهتر را می‌دهد.

دلوار دارای هویت استکبارستیزی است

حیدری اظهار کرد: اقدامات اخیر دشمن در سطح جامعه متأثر به پیشرفتی بود که در کشور ایجاد شده بود و دشمن، ایران قوی، مستقل و پیشرفته را برنمی‌تابد.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تاکید کرد: جوانان عزیز باید تلاش کنند دوگانه‌سازی دشمن در زمینه هویت و مسائل مختلف را خنثی کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان تنگستان و بخش دلوار به دلیل دارا بودن هویت استکبارستیزی و دشمن‌شناسی خود و داشتن شخصیت‌هایی مانند شهید رییسعلی دلواری، هیچ‌گاه یک عامل داخلی باعث بی‌انضباطی این منطقه نخواهد شد و همیشه یک عامل بیرونی است که می‌تواند این منطقه را دچار چالش کند.

کد خبر 54281
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار