جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
بازرسی از واحدهای صنفی لوازم یدکی خودرو در گناوه افزایش یافت
گناوه- سرپرست صمت شهرستان گناوه گفت: گشت مشترک بازرسی با حضور بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان گناوه ازواحدهای صنفی عرضه کننده لوازم یدکی خودرو در گناوه انجام شد.

حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت مشترک بازرسی با حضور بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان گناوه برای مقابله با توزیع کالای تقلبی، قاچاق و نا ایمن در حوزه لوازم یدکی و مصرفی خودرو (۵۵ قلم لوازم یدکی خودرو) در گناوه انجام شد.

سرپرست اداره صمت شهرستان گناوه افزود: این گشت مشترک در راستای اجرای کامل طرح رصد کالاها و ثبت شفافیت معاملات در سامانه جامع تجارت انجام شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ثبت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی فعال در زمینه لوازم یدکی و مصرفی خودرو در سامانه جامع تجارت، برای جلوگیری از قاچاق کالا و لوازم یدکی ناایمن و تقلبی، اتاق اصناف و اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین شهرستان گناوه موظف هستند به تمامی واحدهای صنفی لوازم یدکی تحت پوشش خود اعلام کنند که برای جلوگیری از تبعات قانونی، از خرید کالای بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودداری کنند.

وی یادآور شد: در این گشت مشترک که هر دوهفته یکبار انجام می‌شود ضمن بازدید از تعداد ۲۰ واحد صنفی لوازم یدکی خودرو، توضیحات و تذکرات لازم در خصوص تکالیف این‌گونه واحدهای صنفی به آنها داده شد و مقرر شد تا اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی صورت پذیرد.

کد خبر 54282
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار