جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سواحل استان بوشهر متلاطم می‌شود/ کاهش دمای هوا
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا اوایل وقت جمعه سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود و طی این مدت نیز دمای هوا در سطح استان کاهش نسبی خواهد داشت.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا، تا اوایل وقت جمعه سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود و طی این مدت نیز دمای هوا در سطح استان کاهش نسبی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در روز جمعه با افزایش پوشش ابر در بخشهایی از نواحی جنوبی استان وقوع بارش‌های پراکنده باران در این مناطق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط مه آلود پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا ۱۶ تا ۴۸ گاهی تا ۵۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهربیان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی متر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 54285
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار