جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مسئولان استان بوشهر بی واسطه در بین مردم حضور داشته باشند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از جمله اهداف دولت حضور مدیران، فرمانداران و به ویژه بخشداران در کنار مردم است تا ارتباط بی واسطه با مردم به صورت منظم انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در همایش بخشداران سراسر استان بوشهر اظهار داشت: از جمله اهداف دولت سیزدهم که مورد تاکید استاندار بوشهر است، حضور مدیران، فرمانداران و به ویژه بخشداران در کنار مردم است تا ارتباط بی واسطه با مردم به صورت منظم انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: از جمله مواردی که بخشداران باید سرلوحه کار خود قرار دهند بازدید و سرکشی از روستاها و پیگیری در راستای رفع مشکلات مردم است و در کنار آن بخشداران باید در کمال گشاده رویی و سعه صدر بالا در کارهای خود قاطعیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب و انتصاب بخشداران استان نهایت تلاش لازم صورت پذیرفته تا از ظرفیت نیروهای جوان توانمند انقلابی و که دارای روحیه جهادی هستند استفاده شده است، گفت: همچنین در جهت تأکیدات رئیس جمهور و نگاه استاندار جهادی و مردمی استان بر جوان گرایی و بانوان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که مبنای آن جوان گرایی و کادر سازی است در دولت سیزدهم بصورت ویژه در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: همه بخشداران در برنامه‌های و اهداف آموزشی و سازمانی مرتبط آموزش‌های تخصصی را از طریق برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه شرکت کنند.

کد خبر 54288
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار