جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۳۴۰ کلاس درس در استان بوشهر ناایمن و غیرقابل استفاده است
بوشهر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۳۴۰ کلاس در استان بوشهر ناایمن و غیرقابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی صبح چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیز مدارس استان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۸۱۴ کلاس در قالب هزار و ۹۸۰ مدرسه در استان بوشهر بیان کرد: هزار و ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۴۱۴ مدرسه تخریبی و ۳۴۰ کلاس نیز ناایمن هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از اجرای ۱۱۷ پروژه فعال و نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل و اجرای کامل این پروژه‌ها نیازمند کمک و همکاری خیران هستیم.

وی از جمع آوری کلاس‌های کانکسی استان تا مهرماه سال آینده خبر داد و بیان کرد:۲۰ تا ۳۰ مدرسه سنگی با ملات نامرغوب در استان وجود دارد که تخلیه شده است.

احمدی با اشاره به در دست ساخت بودن ۱۴۰ کلاس درس و ۲ سالن ورزشی در قالب ۳۴ پروژه آموزشی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان افزود: سهم خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در این پروژه‌ها، ۸۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در هزار و ۹۸۰ آموزشگاه شامل هزار و ۴۸۶ مدرسه دولتی و ۴۹۴ مدرسه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 54295
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار