پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه بیانگر حمایت جدی غرب از تروریسم است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در منطقه تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم به ویژه داعش، سپاه قدس و سپاه عزیز بوده و این نشان از فشار روحی و سیاسی بر غرب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در ابتدای درس خارج فقه خود با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، اظهار کرد: سپاه عزیز و گران‌قدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نهاد انقلابی و رسمی و یکی از ارکان مهم نظام دفاعی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این کار پارلمان اروپا نشان از حمایت جدی غرب از تروریسم دارد، افزود: در منطقه تنها عامل جلوگیری از پیشرفت تروریسم به ویژه داعش، سپاه قدس و سپاه عزیز بوده و این نشان از فشار روحی و سیاسی بر غرب است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این کار پارلمان اروپا به دلیل عدم توفیق و موفقیت دشمنان در اغتشاشات اخیر بوده که عامل اصلی این شکست شان را سپاه می دانند.

وی افزود: امریکا اروپا، رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مرتجع منطقه دارای یک تاریخی بسیار جنایت بار و خیانت‌کار هستند و لذا « تُعرَفُ الاشیاءُ باضدادها» هستند بدین مفهوم که هر چیزی که آنها محکوم کنند بدانید که درست است و هر چه که آنها تأیید کنند بدانید که اوضاع آن خراب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: غرب هر چه توان داشته باشد و برای خاموش کردن نور مقاومت بگذارد، قطعاً این نور مؤید به انوار الهی است و به نتیجه نخواهد رسید و نتیجه عکس خواهد داد.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار کرد: جامعه روحانیت استان بوشهر این اقدام پارلمان اروپا را محکوم می‌کند و حمایت مردم عزیز ایران، استان ولایتمدار بوشهر و روحانیت را از سپاه اعلام می‌کنیم.

کد خبر 54304
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار