شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سپاه در همه عرصه‌ها عملکرد موفقی داشته است
بوشهر- امام جمعه موقت عسلویه گفت: سپاه هر کجا به میدان آمده موفق بوده و در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در همه زمینه‌ها باید رضایت خداوند را مقدم بداریم، حدود الهی را رعایت کنیم، انجام واجبات و ترک محرمات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بر شمردن صفات اهل بهشت از نظر امام صادق (ع) افزود: اهل بهشت چهار نشانه دارند؛ چهره‌ای شاد دارند، گشاده‌رو هستند، با اهل منزل و اهل محل و مردم با روی خوش برخورد می کنند؛ روی خوش نشان دادن صدقه محسوب می شود و گشاده رویی کینه را از بین می برد.

امام جمعه موقت عسلویه اضافه کرد: دومین صفت اهل بهشت این است که زبان نرم دارند؛ برخی زبان‌ها نیش دارند و مردم را اذیت می کند. زبان باید نرم باشد چراکه زبان نرم غوغا می کند.

وی بیان کرد: سومین علامت قلب مهربان است؛ قلب باید رئوف ومهربان باشد و وقتی قلب مهربان باشد انسان از حال اقوام وهمسایه خبر دارد دلش قبول نمی کند همسایه اش گرسنه باشد و به اقوام و خویشان توجه می کند.

حجت‌الاسلام بدری خاطرنشان کرد: چهارمین علامت اهل بهشت آن است که دست بخشنده دارد و به نیازمندان کمک می‌کند و به برادر دینی کمک می‌کند.

امام جمعه موقت عسلویه با تبریک ماه رجب گفت: ماه رجب ماه آماده سازی برای ورود به ماه رمضان است؛ از این ماه بهره ببریم‌ و استفاده کنیم‌. رجب ماه دوستی و ماهی است که منتسب به امیرمومنان حضرت علی (ع) است و ولادت آن حضرت در این ماه است. ولادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادی در این ماه است.

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مداحان اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند دشمن چهل سال است از طرق مختلف وارد شده و تلاش می کند که به ما ضربه بزند ولی همه نقشه هایش نقش بر آب شده است؛ از ملت ما ضربه خورده سیلی خورده و محاسبات آنها تا الان غلط بوده و ما نباید غفلت کنیم.

حجت‌الاسلام بدری با تاکید بر اینکه باید بیدار باشیم و در میدان بمانیم و بدانیم مهمترین عامل پیروزی حفظ وحدت است تاکید کرد: نگذاریم این وحدت از بین برود و دشمن به اختلافات قومی و مذهبی دامن می‌زند. ما باید کمک حال هم باشیم و دست هم را بگیریم. حواسمان جمع باشد و وحدت ملی را حفظ کنیم.

وی افزود: دشمن به مقدسات ما اهانت می کند، یک روز به کتاب خدا اهانت می کند و یک روز به پیامبر اسلام اهانت می‌کند، یک روز به مراجع و به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اهانت می کند.

امام‌جمعه موقت عسلویه تاکید کرد: در هر حال مردم ما باید بصیرت داشته باشند.مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و در تمام صحنه‌ها حضور دارند. کسانی مخالف فرهنگ اسلامی ودینی هستند مثل صدام و سلمان رشدی از بین می روند.

وی به اقدام ننگین و ناشایست پارلمان اروپا در اهانت به سپاه پاسداران گفت: به سپاه قهرمان ما اهانت کردند ولی ملت ما در صحنه است و این اقدام را محکوم‌ می کند.

بدری تاکید کرد: دشمن هر روز یک برنامه ای دارد و سپاه همیشه مورد هجمه دشمن قرار داشته است. ملت ما آگاه است و سپاه قهرمان ما وارتش قدرتمند ما که قدرت نظامی ما هستند نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه هر کجا به میدان آمده موفق بوده است و در هر عرصه ای به خصوص در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب موفق بوده است.

بدری گفت: تا سپاه از کشور دفاع می کند به مردم آسیبی نخواهد رسید. سپاه فقط به فکر خدمت به مردم است و در این راه جانفشانی می کند. ما نمازگزاران شهرستان عسلویه این اقدام پارلمان اروپا را به شدت محکوم‌ می کنیم.

کد خبر 54319
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار