پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سپاه مقتدر مهمترین نیروی ضد تروریستی است
بوشهر- امام جمعه دشتستان با بیان اینکه سپاه مقتدر مهمترین نیروی ضد تروریستی است، گفت: اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوب‌های اخیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ماه معظم رجب، برای اهل ایمان، بهار معنویت است و به‌ مثابه فروردین ماه در طبیعت، شروع ربیع سیر و سلوک معنوی است.

وی با اشاره به اینکه اول ماه رجب میلاد فرخنده و خجسته امام محمد باقر علیه السلام است اضافه کرد: از وجود مبارک امام باقر علیه السلام روایات مهم و شاخصی در باب آموزه‌های توحیدی وارد شده است که بسیار راهگشا است و خوب است درباره آنها مقداری بیندیشیم.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: سوم رجب شهادت امام علی نقی علیه السلام است؛ نفوذ معنوی و کلام امام هادی (ع) در میان مردم چنان عمیق شده بود که عبدالله بن محمد والی وقت مدینه، نامه‌ای به ‌متوکل نوشت و به ‌متوکل هشدار داد که «اگر حرمین را می‌خواهی از تحرکات علی بن محمد النقی علیهما السلام غافل مشو».

وی با اشاره به ماجرای ابر جاسوس انگلیسی تاکید کرد: معلوم می‌شود این ماه، فرصت خوبی برای بزرگ‌ترین موهبت الهی یعنی عاقبت‌ به ‌خیری است. در روایات هم تاکید شده است که زود در مورد بدی و خوبی افراد قضاوت نکنیم. پایان کار مهم است.

مصلح بیان کرد: در ماجرای اَبَر جاسوس انگلیسی، یادآور موضوع اصلی نگرانی مؤمن در این بیان نبوی (ص) است: «مؤمن همواره از بدعاقبتی هراسان است و تا زمان جان دادن و ظاهر شدن ملک‌الموت این نگرانی ادامه دارد و نسبت به ‌اینکه آیا به‌ رضوان الهی خواهد رسید، یقین ندارد».

وی افزود: این شخص مسئولیت‌های مختلفی داشت با توجه به ‌این سابقه و دسترسی به ‌اطلاعات طبقه‌بندی شده، مورد توجه سرویس اطلاعاتی انگلیس قرار گرفت و او را بزرگترین خیانت‌ها علیه ملت ایران و انقلاب و نظام اسلامی کشاند و در بدترین شرایط جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران عزیز، از نحوه دور زدن تحریم‌ها و شناساندن شهید فخری‌زاده تا ... به ‌دشمنان ملت ایران اطلاعات می‌داد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعلام تروریست بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوبهای اخیر و غیظ و عصبانیت آنها از اقتدار سپاه عزیز و مقتدر است.

وی ادامه داد: نه تنها ایران اسلامی بلکه تمام کشورهای منطقه مدیون جهاد و اقتدار سپاه مقتدر ما است، آنها تصور می کنند با این اقدام وقیحانه می توانند این نهاد مقدس را که در دل مظلومان منطقه جاگرفته تضعیف کنند.

مصلح اضافه کرد: سپاه مقتدر مهمترین نیروی ضد تروریستی بوده و هست و در راس آن شهید سلیمانی عزیز نماد جهانی مبارزه با تروریست قرار دارد مردم انقلابی برای این بیانیه هیچ ارزشی قائل نیستند و به راه خود که همان مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان است ادامه خواهند داد و سپاه نیز عزیزتر از گذشته نزد این ملت خواهد ماند.

کد خبر 54324
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار