پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
جوانگرایی مدیریتی در دشتستان/ ۲۵ بانوی جوان مدیر داریم
بوشهر- فرماندار دشتستان از جوانگرایی مدیریتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در دشتستان ۲۵ بانوی جوان در حوزه مدیریتی بکارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی عصر پنجشنبه در نشست با جوانان گام دوم انقلاب شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به حوزه جوانان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان بوشهر است و در شهرستان دشتستان نیز نگاه ویژه‌ای به این موضوع داریم.

وی با اشاره به برگزاری ۳۱ نشست با گروه‌ها و اقشار مختلف جوانان در شهرستان دشتستان بیان کرد: قرارگاه جهاد تبیین را در شهرستان دشتستان تشکیل دادیم که بخش عمده این قرارگاه را جوانان تشکیل می‌دهند.

فرماندار دشتستان از پیگیری دغدغه‌های جوانان این شهرستان به صورت ویژه خبر داد و اضافه کرد: بی‌اخلاقی‌ها در حوزه رفتار سیاسی برخی افراد خودفروخته بسیار قلیل است.

وی با اشاره به حضور ۱۰۰ هزار نفر در راهپیمایی ولایت در دشتستان خاطرنشان کرد: در اوج روزهایی که دشمن در تلاش برای ایجاد اختلاف بود، مردم با حضور گسترده در برنامه‌های دینی و فرهنگی به دشمنان پاسخ منفی دادند.

بنافی بکارگیری جوانان در حوزه مدیریتی را یکی از اولویت‌ها خواند و افزود: در شهرستان دشتستان ۲۵ بانوی جوان در حوزه مدیریتی بکارگیری شده‌اند و ۱۱ بانوی دیگر هم رئیس مراکز بهداشت در شهر برازجان هستند.

وی با اشاره به جوانی بخشداران و معاونین فرماندار و روسای ادارات شهرستان دشتستان تاکید کرد: قاطبه دهیاران و روسای دانشگاه‌های ما جوان هستند.

فرماندار دشتستان از ارائه ۲۳۰ کمک‌هزینه ازدواج آسان به جوانان خبر داد و بیان کرد: ‌۳۰ سمن فعال و ۲۰۰ گروه جهادی در شهرستان داریم. هزار و ۳۱۸ فقره وام ازدواج و هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری نیز پرداخت شده است.

وی گفت: با همکاری بسیج سازندگی تاکید کردیم که از ظرفیت گروه‌های جهادی برای فعالیت در حوزه‌های اقتصادی و جهادی استفاده شود تا شاهد توانمندی این گروه‌ها باشیم.

بنافی توسعه مسکن در این شهرستان را یکی از برنامه‌های مهم خواند و اظهار داشت: تلاش شده مسکن باکیفیت در اختیار جوانان قرار گیرد که ۲۴۰ واحد به زودی آماده افتتاح می شود.

وی توسعه کارآفرینی و اشتغال از محل تبصره ۱۶ را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: تمرکز ویژه‌ای بر حوزه ‌های ورزش و جوانان، هنر، آموزش و ... در این شهرستان داریم.

کد خبر 54326
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار