جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
۱۲ هزار حلقه آموزش معلمان در کشور تشکیل شد
بوشهر- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از تشکیل ۱۲ هزار حلقه ۱۰ نفره آموزش معلمان در سطح کشور با عنوان طرح «شهید همت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه نجفی پازوکی عصر پنجشنبه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در مدارس و کلاس‌های درس، باید فراتر از سطح انتقال مباحث دانشی، به آموزش شایستگی‌های پایه به دانش‌آموزان تمرکز کنیم.

وی با اشاره به تدوین بسته آموزشی اظهار داشت: از مهرماه بسته‌های آموزشی زبان آموزی پایه اول ابتدایی با طراحی علمی و بروز و با رویکرد ایجاد فضای پژوهشگری دانش‌آموز از طریق بازی تولید شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکنون بسته‌های آموزشی برای ۱۲ هفته، طراحی، تولید و در سراسر کشور توزیع شده است عنوان کرد: ۱۴۶ کلاس درس اول ابتدایی در مناطق روستایی استان بوشهر، جامعه هدف طرح بسته‌های زبان‌آموزی هستند.

وی توانمندسازی معلمان در دوره ابتدایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا ۱۲ هزار حلقه ۱۰ نفره در دروس مختلف با هدف انتقال تجارب در سراسر کشور تشکیل شده است.

نجفی پازوکی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به دوره تحصیلی ابتدایی خاطرنشان کرد: شخصیت دانش‌آموز در این دوره تحصیلی شکل گرفته و با فراگرفتن مهارت‌های پایه، نسل آینده تربیت می‌شود.

وی با بیان اینکه کار در آموزش ابتدایی از جنس نرم افزاری است ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این دوره تحصیلی، سبب می‌شود تا آینده، آسیب‌های اجتماعی کمتری را شاهد باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرا طرح شهید محمودوند، شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شفاف شده است و باید با تلاش، زمینه بازگشت این کودکان به چرخه آموزش را فراهم کنیم.

کد خبر 54327
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار