جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
اجرای ۳۷ پروژه راه روستایی در استان بوشهر
بوشهر- معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از فعال بودن ۱۸ پروژه احداث و بهسازی راه روستایی در استان خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه در مرحله مناقصه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام اسدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸ پروژه احداث و بهسازی راه روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان و طول ۴۵ کیلومتر در دست اجراست که درصد پیشرفت آنها از پنج تا ۹۰ درصد متفاوت می باشد.

وی اضافه کرد: شاخص ترین پروژه فعال راه روستایی استان، محورهای سرچشمه به ریز به طول ۵ کیلومتر و باغان به سرچشمه به طول ۱۳ کیلومتر می باشد.

اسدی ادامه داد: امسال برای پروژه های راه روستایی بوشهر تاکنون ۷۵۰ تن قیر دریافت شده و برای اجرای مابقی عملیات نیز به هزار تن قیر نیاز است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۱۹ پروژه راه روستایی با برآورد اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و طول ۱۷ کیلومتر در مرحله مناقصه یا انعقاد قرارداد است.

وی تاکید کرد: احداث و آسفالت این میزان از راههای روستایی استان بی شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص های توسعه روستایی خواهد داشت.

کد خبر 54348
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار