چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
وضعیت خور بندر دیلم بهبود یابد/ لزوم تکمیل پروژه بند امیری
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه بند امیری گفت: وضعیت خور بندر دیلم بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم در شهرستان دیلم تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های عمرانی شهرستان دیلم بیان کرد: یکی از مسائل مهم در شهرستان دیلم، مسائل مربوط به خور بندر دیلم است که با حضور جمعی از مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی استان و مدیران تعاونی صیادان شهرستان بازدیدی را داشتیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه برنامه‌ها در دیلم نشست بررسی مشکلات روستاهای شهرستان با حضور دهیاران و روسای شوراها برگزار شد که امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

بازدید از اداره بیمه سلامت شهرستان و بررسی مشکلات آن با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان، دیدار با دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان و دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم شریف بندر دیلم بخشی از برنامه های عبدالکریم جمیری در سفر به این شهرستان بود.

کد خبر 54374
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار